Je stuurt al eventjes nieuwsbrieven, maar je wil er meer uit halen. In deze interactieve opleiding krijg je een pak concrete tips en voorbeelden om je e-mailstrategie naar een hoger niveau te tillen. Je leert hoe je goede teksten en call-to-actions maakt en hoe je de scanbaarheid verhoogt. Maar je staat ook stil bij je strategie: moet je meer segmenteren, meer A/B-testen of schaven aan de inhoud of frequentie van je nieuwsbrief?
Je leert uit elkaars nieuwsbrieven, en ontdekt wat er beter kan. Met kleine tips en tricks verbeter je alle onderdelen van je nieuwsbrief zodat je jouw boodschap beter tot bij je doelpubliek krijgt.
Voor deze opleiding maakt het niet uit of je Mailchimp, Flexmail, Send in Blue of een ander mailprogramma gebruikt. De praktische tips die je krijgt om meer resultaten te halen, kun je sowieso toepassen op jouw nieuwsbrief.
3 weken later toon je in een 1-op-1 online coaching hoe je je nieuwsbriefstrategie aangepast hebt en stel je alle vragen waar je mogelijks nog mee zit.
Deze opleiding komt in aanmerking voor KMO-Portefeuille.